Sclzdmr Bebegimin hareketlerini cok fazla aşagıda hissediyorum vajinamda tekme atıyor resmen hafta ilerledikce yukarıda hissetmem gerekmezmiydi bazen hareket ederken canımın acıdıgıda oluyor varmı benimle aynı durumda olan yada bu normalmi
Mercimegim4 Sclzdmr hayır canım hala kasık tarafındalar. 27. Haftada doktoruma sordum zaten orda hissetmen gerek dedi. 28.haftadayım aşağıda kıpır kıpır oğluşum
sunashn50 Sclzdmr bende de öyleydi canım şuan 28 e girdik ve hala bazen aşağı tarafıma baskı yaptığını hissediyorum
gamzenurgnk Sclzdmr çok özür dileyerek sormak istiyorum 24. 25. Haftada bebeğin yüzü ultrasonda görünüyor muydu belirgin miydi😊?
DamlaNur29 Sclzdmr bizde öyleyiz doktoruma sordum normaldir pozisyonka alakalı dedi eli kolu bacağı oradaysa olur dedi bende arada asagıda hissediyorum sonra direk wcye çişe🤦😀
Sclzdmr Mercimegim4 tesekkür ederim 😊acemilik insana herseyi düşündürtüyor sizinde canınız acıyormu bazen her hareketinde olmasada bazı hareketinde canım acıyor
Sclzdmr sunashn50 teşekkür ederim ben gun gectikce yukarda hissederim diye düşünürken aşagıda tekmelerini daha belirgin hissediyorum bu beni endişelendiriyor
Nur12345678 27 +3 üm hafta basında cok güzel hareketliydi biraz azaldı cok hissetmiyorum nedense yere egilince sağ gögüs altıma bişe battııgını hissediyorum bilgisi olan varmı
Mercimegim4 Nur12345678 aynısı bana da oldu 26. Haftada sol göğüs altı ağrısı oldu geçen haftada 1 gün boyunca hareket etmedi nerdeyse 2 3 kere ancak vurdu çok iş yapmıştım sanırım ondan sonra düzeldi çok şükür bu hafta iyiyiz.
Sclzdmr Nur12345678 bende 2 gun hareketini dogru düzgun hissetmemiştim ama sonrasında düzelmişti belli aralıklarda oluyor sanırım, bende iki gögsüm arasında batma hissediyorum bebek büyüdükçe vicudımuzun belli yerlerinde agrı olması normalmiş
Mercimegim4 Sclzdmr evet benimde ilk gebeliğim, acemiliğim💙 evet bazen öyle zamanda denk geliyor ki acıyor. Korkma derin nefes al pozisyonunu değiş
sunashn50 Sclzdmr korkmanıza hiç gerek yok daha iyice büyüdükçe hareketleri kısıtlancak şuan tam zamanı hareket etmenin aşağıda olması aşağıda hareket etmesi kadar normal bişey yok 😊❤️🙏🏻
Sclzdmr sunashn50 içimi rahatlattınız gercekten annelik cok farklı bi hismis Rabbim herkese saglıkla kucagına almayı nasip etsin evlatlarımızla sınamasın ❤️😊
Sclzdmr Nur12345678 benimde kafamda türlü senaryolar kafasının gögsümün altında ayaklarınında rahmim durdugunu düşünmeye baslamıstım 😂
Nur12345678 Sclzdmr Öyle vallahi ilk gebelik olunca herseyi takıyorsun 2.lerde acemi olmayız 🤣 Sağlıkla hepimiz kucagımızda alırız inşallah 🤲
Sclzdmr Mercimegim4 Öyle yapıyorım ama evham yapmamak elde olmuyor hamilelik insanı pimpirikli yapıyor en ufak agrıda acıda endişeleniyor insan neyseki normalmiş tesekkür ederim yanıtınız için ❤️
Sclzdmr gamzenurgnk estagfurullah ne özürü 😊evet görünüyordu doktorum baya ugraştı yüzünü net görüp ultrason resmi vermek için