Elif0611 Kızlar regliye 9 gün var çok halsizim belim çok ağrıyor, bugun kurabiye yapayım dedim eşime ama midem ağzımdaydı çok ağır bi koku aldım sanki hamurundan ve hala aşırı bulantım var sizce hamile olanilirmiyim bu kadar erken başlarmı belirtileri?
Elif0611 Elif0611 kurabiyenin bırakın tadına bakmayı görmek bile istemiyorum her zaman iştahla yediğim halde
Nazmila1978 Elif0611 her adet öncesi bende tiksinme yaşarım oğlumun ağız kokusu aşırı kötü kokar burnuma bunun bence hamilelik le bi ilgisi yok ama yine de erken gebelik testi yap canım
Ayse254 Elif0611 canım hiç belirtilere takılma bulantıyı yapan hcg hormonudur iyice yükselmeden bulantılar başlamıyor hamile olma ihtimaliniz her zaman var ama bunun için en doğru şey regl gününü bekleyip bi test yapmak Allah isteyen herkese nasip etsin 🤗
Seherdmrkl Elif0611 olabilir de olmayada bilirsin 9 dün çok erken çünkü bu belirtilerin olması ama en iyisi adeti beklemek.
Elif0611 Cinarsmom21 testler genelde regl gecikince, erken gebelik testleride regle 3 4 gün kala sonuç verir pazartesi sağlık ocakları açılınca kan testi verebilirim negatifi görüp tekrar üzülmek istemiyorum yani kurabiyeyle test yapmanızı istemedim tecrubesi olanlardan bi tahmin almak için sordum.
1oguzannesi Erken gebelik testi yap 2_3 gün sonra olabilir neden olmasın bende ani mide bulantısı kusma hissiyle öğrendim adete 10 gün kala erken gebelik testinde inşallah vardır canım
Elif0611 1oguzannesi inşallah canım ozaman 3 4 gün bekleyip erken gebelik testi yapayım kan verip çol unutlanmak istemiyorum çünkü
Cinarsmom21 Elif0611 benim adetime 7 gün vardı test yaptım çıktı çok silikti sonrasında erken gebelik testi aldım ordada silik çıktı sonrasında kan verdim beta değerim 60 küsür çıkmıştı.
Zuzuzjzjhx Elif0611 Rabbım nasıp eder ınsallah .belkıde yumurta çatlaması da olabılır degerlendır ☺️🤲 hamıle halımle dua edıuorum Rabbım en kosa zamanda kucagını doldursun sevınclı haberlerın olsun hu ay ınsallah