Moms1 bizde 30.haftaya girdik. Bir iki haftadır ağrılarım vardı. Kasıklarım, karnım belim ve genital bölgemde 🙈 Doktora gittim, idrar yolu enfeksiyonu varmış ki hayatım boyunca hiç yaşamadım böyle bi sıkıntıyı🤦🏻♀️ Şimdi sabah akşam antibiyotik kullanıyorum, akşamları da fitil. Birde bi ilacım daha var gün aşırı alıyorum 🙄 Bebeğe zararı oluyo mu bilmiyorum ama erken doğuma sebep olabiliyomuş. O kadar üzüldüm ki hiç bi ilacı böyle düzenli kullandgımı hatırlamıyorum 😥 İnşallah zararı olmaz bebişlerimize de, sağlıkla alırız kucağımıza 👼🏻🙏🏼