Shylaaa Dün saat 12 de spinal anestezi ile sezeryan oldum. Kolosturum var ama sütün yok. Promalt içecek, hurma, reyhan şerbeti bol su içiyorum nolur yardım edin 😪
Deletedmom93428 Shylaaa bestlak süt arttırıcı damla al canım eczaneden ve ne olursa olsun ver gögsünü emdikçe gelcek psikolojini iyi tut😊
Havvack Benimde sutum 3. Gun Gelmeye baslamisti Sezeryanda gec geliyo bunu doktorlarda diyor. Hep olumlu dusunun ve gelecegine inanin. Ve o sut geliyor
Ceylin680 Havvack Üzülmeyin gelicektir inşallah benimde ilk gün sadece 1damla gelmişti sonra sıcak tuttukca sagdikca cogaldi
Huri-li Sıkıntı yapmayın sıkıntı yaparsanız gelmez sıcak tutun duş alınca sıcak suyla yıkayın bol bol emzirin ütüyle havlu ısıtıp göğüslerinize basın inşallah gelecektir