nuriyedemir benim de öyle inan kokusundan tiksindim yedikten sonra midem alt üst oluyor ama bebek için dayanıyorum. Tabi ben de istifta yok çok şükür katlanıyorum bebeğim biraz geriden geliyor diye. Balık tüketemiyorsanız mutlaka takviye alın o halde