Mikmikbuk Kızlar zeynep kamilde ikili test randevu aldım kadın doğumdan (perinatolojiden değil) sonucu kaç günde aldınız?
aybkaslan Mikmikbuk 10-15 gün içinde çıkıyor. Benim sonuçlarımı 10 gün içinde söylemişti doktorum canm
Mikmikbuk sunashn50 aybkaslan çok sağolun canlar ona göre özeldeki randevumu ayarlıcam iyi oldu öğrendim
aybkaslan Rabiababy doktorunuz daha iyi bilir tabi ama bence hiç gerek yok beniö doktorum 2 li temiz çıkınca 3 lü vs istemedi
mutlufatos19 Mikmikbuk ben 10 günde aldım mardinde yaşıyorum testtimde ankaraya gitti 10 gün sonra aradılar beni sonuçunuz çıktı alabilirsiniz diye gittim aldım
Rabiababy aybkaslan 2li temz cıktı bnmde doktorum 1 ay snra tekrar gel dedi merak ettm acaba 3lü içinmi çagırıyor simdide diye🙂
aybkaslan Rabiababy 3 lü için çağırsa söylerdi bence benim doktorum her randevu verişinde söylüyo bir sonra ki randevuda napacağını yada rutin kontrolünüz için çağırmıştır ☺️