Gulonuz Ay zaman geçmiyor resmen ne zaman gelecek çok merak ediyorum 😂 bugun nst ve çatı kontrılüm vardı sancım da yok açılmam da yookk . Merak ediyorum bi an da mı gelir nasıl olur diye . Sizde durumlar nasıl kızlarr 😇
bugo Gulonuz bende pzt gün almaya gidiyorum bakalım bebiş dönmediği için sezeryan günü verecekler ilk hamileliğim heyecanlıyımm ve de bolca enerjikkk😂🙊
GamzeGoktas Bende 36+4 🙋🏻♀️ İlk hamileliğimde oğlumu 37. Haftada doğurdum. Şimdi Ara ara baskı hissediyorum nst de sancım çıkmadı, henüz bi gelişme yok salı kontrolüm var bakalım😃 hepimizee çooooooooook kolay bir doğum diliyorum🌸
Iscn Yazıları okuyunca hamile günlerim geldi aklıma ne günlermişş bende nasıl olcak ne olcak diye düşünüp duruyorsum çok şükür beklediğimden de kolay oldu inşallah sizlerinde kolay doğumları olur😇
sedanursahin Gulonuz Bugun Nst de ilk defa sancı görüldü hemen serum takviyesi aldım çarşamba günü çatı muayenem var umarım minik tırtılım biraz daha sabreder🙏🏻 37+1