elifyslky Kızlar ben 3 haftalık hamileyken hastaneye gittim ve sonuç pozitifdi ama kesesi Şuan oluşmamıştır dedi bt hcg 55 çıktı zaten çok düşük yeni bir gebelik dedi 1 hafta sonra tekrardan gidecem sizce kesin kesem oluşur mu?
Belirlenmedi elifyslky merhaba cnm bende dün kan verdim 39.1 çıktı inşallah güzel sonuçlar alırız amin
Flyderndkk elifyslky daha çok yeni beta yaklaşık 1500 ün üzerine çıkınca görülüyor. Ben bebeği görene kadar rahat edemem demiştim öyle de oldu. Kese göründü bebek gelişmemişti.
elifyslky Belirlenmedi inşallah canım Allah isteyen herkese versin ama bana 50 de bile gebe olmaya bilirsin dedi ya benm doktorum iyi değilmiydi acaba
Baykuss elifyslky evet bana da aynı şeyi söyledi kimyasal gebelik olabilir dedi beta 509 çıkmıştı kese görünene kadar net bi şey söylemedi doktorla alakalı sanırım bende doktoru değiştirdim o yüzden bakalım haftaya tekrar gideceğim
melikeguneyozalp Bende hamileliğimi öğrendiğimde 3 haftalıktı 5+2′de gittim karından ultrasonla keseyi gördüm, 7+2′de hem bebeği gördük hemde kalp atışını duyduk çok şükür. Tavsiyem garanti olması için iki hafta sonra gitmeniz. Stres yapmayın.🌸