Zeynep2805 Haydi bakalım anneler hamileyken bebeğinize kilo aldıran yiyecekler nelerdi? Belki bilmeyenler vardır 🌸
Burcu4135 Zeynep2805 valla ben neler yedim neler kızım 2 kg dogdu. Canın ne istiyorsa onu ye. Yumurtanı aksatma sabahları.
Yusuf__eren Zeynep2805 bende farklı bişey gelsin adı atom birtane muz ceviz fındık bal süt bunun hepsini robottan geçirin için tavsyem
Emleyla Zeynep2805 ben sütun içine muz sildim ceviz kattım bal kattım öyle yedim genede günde bı tane muz
Curcu Ben de her şeyi yiyorum ama bir haftada 200 gr almış ağzım 1 dk boş kalmıyor. 34. Haftamdayım 2 kg oldu. Biraz geriden geliyor dedi daha bugün doktor üzülüyorum ama demir ve HGB hamileliğimin başından beri düşük ve düzenli ilaç kullanmama rağmen düzelmedi. Doğumda istenen seviyede de değilmiş. 36. Haftadan sonra düzelmezse kan yoluyla vermeye başlayacaklar. Demek istediğim demir ve HGB de bebeğin beslenmesini etkileyebiliyormuş. Tamamen bir etken olmasa da gelişiminde etkisi var dedi doktor. Şu an 2kg görünsede hep daha zayıf doğuyorlar ben de 3 kg doğum yapsam şükredicem.
Burcu4135 Curcu benim kızım dogumdan 2 hafta önce 2400 grdı, 2600 2800 olur diyorduk 2 kg dogdu. Ultrasonlar fena yanıltıyor en azından bizde öyle oldu. Ama hic korkmayın 2 kg dogmasına ragmen küveze girmedi cok saglıklı dogdu suan 1 ay gecti 3100 gr olduk. Kendinizi cok strese sokmayın kilosu icin. Saglıgı yerinde olsun yeter.
Curcu Burcu4135 çok teşekkür ederim cevabınız için. Çok sevindim küvöze girmeden kucakladığınıza Allah bağışlasın 🙏🏻. Aslında gelişimi iyiyse kilosunun hiçbir önemi yok kilo alır zamanla. Gelişimi de etkileniyor mu diye üzülüyorum ben. Sağlıkla gelsin ben de sizin gibi direk kucaklayayım emerek kilo alır zaten inşallah.