Slm kızlar. Ben şuan 9+2 haftalık hamileyim. 2. Hamileliğim ilk hamileliğimde 50 gr şeker yüklemesi sonucu 140 çıkmıştı diyet yapmıştım. Şimdi de tedbir amaçlı diyetle başladım ama bugün canım çok pırasa istedi bende havuç pirinç ve pırasa ile karışık sulu yemek yaptım ve şekerimi ölçtüm 1 saat sonrası 140 2 saat sonrası 150 çıktı sizce yine gebelik şekeri var mıdır bende 😔 ilk doğumdan sonra 2 defa baktırdım şekerim yoktu dahiliyede şuan böyle çıkması canımı çok sıktı