Nesrin01 ben 2 gün önce doguma gittim 0 sancı ve açılma ile doğuma gitmeden otu suya koyup Meryem süresi ve inşirah süresi okudum içine ve 3 yudum içtim. 12saat suni sancı cektim sancı süreci boyunca inşirah süresi ağzımdan düşmedi ve normal dogum yaptım. Meryem ana otu ve duaların gücü diye düşünüyorum tavsiye ederim 🙏🏻