Umudayolculuk36 bir iki hafta ise önemli birşey değil canım rahat ol
ogluileannesi toparlamış ama tam değil dedi doktor ağrı olunca gittim doktora
Umudayolculuk36
Umudayolculuk36 daha da toparlar
ogluileannesi inşallah canım 🙏 rabbim tüm bebeklere şifa versin inşallah 🙏
ogluileannesi 26 da 1160′dı bakalım 3 gün sonra kontrolümüz var inşallah almışızdır♥️