Hazeleyes_ Arkadaşlar 2 haftadır çayı arıyordum buldum sonunda :) içenler nasıl içiyor bu çayı acaba? Ne zaman kaç bardak yapılışı filan nasıl .
Cinarsmom21 Hazeleyes_ 1 cm açıklığım olduğu için ben artık hızlı ilerlesin diye kaynatıyorum 2 tutam 1 kupa için. Açıklık olmadan önce 1 tutam 1 kupa için sıcak tçsuya koyup demliyordum
Bebebebe Hazeleyes_ bende okudum o çayı ama ben adaçayı içiyorum 39+4 üm açılma yok başı ortda değil kenarda🤷🏻♀️
Maece Hazeleyes_ 37.Haftadayım.Gün aşırı bir kupaya 1 tatlı kaşığı olacak şekilde içiyorum. Ebem o şekilde içmemi söyledi
Hazeleyes_ Lavinkumsal çatı muayenesi yapıldı açılma yok diye önerdi doktorum açılmaya sebeb oluyormuş aslında