Polyannaa123 Kızlar 40+5 im 2 gün önceki kontrolde bebiş 3900 dü. 41+0 a kadar bekliycez dediler devlet olduğu için prosedür öyleymiş. O gün büyük ihtimalle 4 kilo çıkacak. Suni sancıyla dogurabilirmiyim sezeryanmi derler bilmiyorum
Polyannaa123 Denizyildizii açıklık muayenesi yaparken baktı biraz dar gibi ama o doğum anında belli olur zaten dedi