Eğer 24 yaşındaysanız ve 7,8 yaşlarında bir oğlan bir kız çocuğunuz varsa, üstelik yurt dışında hiç kimsenin yardımı olmadığı halde, kendinize güvenseniz bile 3 cü çocuk düşünürmüydünüz? Ben son bir kaç ay çok denedim olmadı acaba bu Allahın bir işareti mi? Bu ay kararsız kaldım emin olamadım çocuk yapsammı diye, siz olsanız ne yapardınız ne önerirdiniz