humasultan3443 ödem.. biranda tekseferde yoğun tuz tüketimi…trans yağ…gereksiz yüksek kalori..bebeğe kilo aldırmayacak ama anneyi balon gibi şişirecek çöp besin…cipslerden gazlı içeceklerde aburcuburlardan kaçınmamızın bazı sebepleri bu yani..hiç mi yemiyorsun cips derseniz yiyorum ama sayılı üç tane dört tane bu hamileliğimde aburcubur seyler canım cekti ama cips dışında hiçbirini yemedim 35haftamdayım ikinci gebeliğim ilkinde de aynı şekilde dikkat ettim doğuma kadar sadece 9kilo almıştım bebek 3.7kg doğmustu bu hamileliğimde henüz 6.5kilo aldım doğuma kadar allah büyük yani demek istediğim yediğiniz içtiğiniz sizi değil bebeğinizi beslemeli o yüzden abartılı olmamak kaydıyla nefsini köreltmek için yenilebilir ama hiç yemesek cok daha iyi olur..