Canım benimde 6 haftalıkken kesenin yanında kanama vardı ama hiç kanamam olmadı çok şükür 2 ay sonra kanama kendiliğinden gitti proluton iğne kullanıyordum riskim vardı ağır iş yapma ağır kaldırma kendini yorma hep uzan inş bişey olmaz canım şuan 28+4 haftalığım canım