Feriyecrin_annesi Ozgebalc Ali ipek hocaya gittim. 580 TL ücreti var. Çok güzel muayene ediyor. Siz sormadan a dan z ye her bilgiyi size veriyor.
Ozgebalc alparslanannesii1661 bende sinan tanı araştırdım da fiyatlar yüksek geliyor açıkcası bide yüzünü tam net görebildiniz mi acaba?
Ecemyy Eyüp ekiciye gittim normalde Devlet hastanesine gidiyorum herkes Eyüp Ekici’nin adını görünce vay be dediler doktorlar Adını görmesi Yetti hepsinin fiyatı 550 TL
alparslanannesii1661 Ozgebalc bebegin mi evet cok ugrasiyor göstermek icin her kurusu helal olsun 50 dk cok ilgilendi