Arkadaslar merhaba dün 2 bobregimide stend takıldı.24 haftalık hamileyim.ve bu durum sancilari baslatti😭😭nidinal diye bi ilac verdiler sancılar dursun diye.onunla hafifliyor fakat etkisi gecince biraz başliyor.cok korkuyorum erken doğum olur diye.lutfen dua edin.bildiklerinizi paylaşın.daha cok kucuk bebegim😭