KaderOyku Gebeliğim ilki sezeryan 35+5 deyim. Doktorum haftaya gel gün veririz dedi sizce kaç gün sonrasına verir
ElifNbglsahin KaderOyku bebeğin gelişimi ile alakalı birazda kilosu vs herşey iyiyse 37 haftalıkken olunabilir benim son günüm 15 Aralık ama Kasım son haftası sezeryan olacağım
nazcicek_3 ElifNbglsahin merhaba benimki de araligin ilk haftasi sezaryen olacagi icin kasimin son haftasi olur galiba 37 de olmayi sizmi karar verdiniz
ElifNbglsahin nazcicek_3 doktorumla birlikte karar verdik henüz günü falan belli değil tabiki duruma göre kesinleşecek bir aksilik olmadığı sürece Kasım sonu düşünüyoruz
Yagmurm2 Bende bugün 33.haftama girdim 35.haftada gel gun veririz dedi bebeğin gelismi herseyi iyiyse 37de aliriz dedi bakalm bende 38 olsun diyorum en azindan