Mine4564 Kızlar 31.haftadayım ilk kez bugün hafif sancılar oluyor sizce normal mi yaşayan var mı bu durumu?
Mervisogretmen Mine4564 Ya ben de burada durayım, 32 haftalığım, benim de bugün ilk defa oldu gibi böyle yalancı kasılma sanırım
GKP22 Mine4564 oğlumda 32. Haftada yalancı sancılarım başlamıştı bu gebeliğim de de 27 haftada başladı eğer erken doğum riskiniz yoksa normal diyebiliyorum
ilkgozagrimhavinim Mine4564 @Mervisogretmen evet 32. Haftamda sancı şikayetiyle nst ye girdim. Düzensiz minik sancılarım çıktı. Normal dedi doktorum. Ama yakın takipteyim. Her hafta gidiyorum artık nst çekiliyor. 34 bitmek üzere.
Sblatc Mine4564 benimde kasıklarıma çok az ağrı giriyo bazen ama gün içinde sertleşme çok oluyo karnımda