Kızlar ben 4 yıllık evliyim 21. Yaşındayım. Eşim ise 24.
Eşimde morfoloji bozuklugu cıktı bende ise yumurta tembelliği var şuan ilaç kullanarak yumurta büyüme işlemi falan yapılıyor ama cok şükür yumurtalar kendisi çatlıyor o konuda bir problem yok fakat 2 aydır tedavide oldugumuz halde maalesef gebelik elde edemedik.
Doktor bu ay için yine femara verdi gerekirse çatlatma iğnesi vs yazıcam dedi eger bu ayda gebelik olmazsa aşılama yada tüp bebek diyor.
Fakat ben aşılama olmak istemiyorum bana boşuna para veriliyor gibi geliyor yani ne kadar tabıdıgım varsa hatta yengem de bir ara tüp bebek merkezinde çalıştı yani aslında cokda saglıklı değil birden fazla aşırı sperm enjekte ediyorlar ikiz üçüz dördüz herneyse. Zaten eşimde morfoloji var yani. Ne bilim olacagına inanmıyorum aşılama ile.
Acaba direk tüp bebeğe geçsek ücreti nakit mi vermek gerekiyor yani taksit imkanı var mıdır biz hastane ile konusmadık siz bu konu hakkında bilginiz varmı acaba durumumuz okadar da iyi değil eşim asgari maaşdan biraz yüksek alıyor.