Ayse476 aynen benimde öyle oldu bende korkmuştum uyku bile uyuyamadım ama hep hayırlısını diledim sağlıklı ise olsun dedim çok şükür şuan bi sıkıntı yok iğne bitene kadar bitmiş oluyor zaten benim doktorum çok iş yapma ağır felan kaldırma dedi ben yattım valla o günlerde hep