Nemusto Kızlar merhaba sabah uyandıgımdan beri adet sancısı gibi değil farklı sanki üşütme ağrısı gibi bişi vardı.karnım sertte değil cocukta kıpırdıyo ama o dediğim agrı geçmedi duşta aldım gene aynı.Yalancı sancı böyle mi oluyor? 33 haftalıgım
Aleyna_yrn22 Nemusto malesef ben yaşamadığım için o ağrıları bilmiyorum 🙂 39+0 im hala ağrılarım yok ole sidetli
Sblatc Nemusto 3 bardak su içip solunuza 1 saat yatın geçerse yalancıdır. Ve bildiğim kadarıyla gerçek sancı sıklığı ve şiddeti giderek artar, aynı devam etmez
Nemusto Aleyna_yrn22 şiddetlide dğeil gibi ama kişiye göre değişir bilmiyorum.İğne batması gibi fln. Bide daha dün kontrol vardı doktorda bugün tekrar gitmek istemiyorum 🙄
Nemusto Sblatc yok zaten sabahtan beri solda yatıyorum geçmedi.Ama belde Ağrı akıntı vs bişeyim yok.Geçende böyle oldu gece geçmişti.. Dün kontorolde iyiydi herşey
UmayGul Nemusto gecen gun banada oldu karnimin alti agriyordu ve bicaklar saplaniyordu sanki saatlerce surdu bu arada hic kalkmadim agrim azalinca uyuyup kalmisim. Bugun kendini yordun mu veya stres yaptin mi
Nemusto UmayGul kuzum kalkmıyorım kş yorayım dün gece 10 15 kez ard arda hapşırdım sabah kalktıgımda böyleydi sanırım oda etkiledi 😊 sancı artış vs olmadığı için çok şükür. Magnezyum içtim bi tane daha. Sen günde kaç tane içiyorsun
Nemusto Sevgikaya1525 benimki şiddetlenmedi azaldı gitgide uzun sürüyor gerçek olsa duramam herhalde belim ağrır bişi olurdu