mor_menekse1 Kızlar 16.hftaya girdik ikiz gebelik progestan, bide regenesis max içyoruz kan hapı falan başlamadi 2 hafta var kontrole normal mi siz hangi vitamin ve ilaçları kullandınız yada kullanıyorsunuz merak ettim
Pinarr35 mor_menekse1 benimde ikiz gobekten progestan igne oluyorm ayrica vajinada. Progestan aliyorum estrofem ve folik asit kullaniyorm 10+4 um haftada birde proluton igne vurduruyorum
Pelin-1 mor_menekse1 32+4um 16.haftadan beri ferrum kan hapi, magnezyum , kalsiyum, regenesis max kullaniyorum ve d vit damla. İlac olarakta progestan fitil oksapar igne kullaniyorum proluton depot haftada 1 di gecen hafta biraktirdi doktorum
twinsmommmm mor_menekse1 ben de 17.haftamdayım progestan sabah akşam magvıtal sabah akşam pruluton ıgne haftada bir coraspirin gunde 1 gynefon sabah akşam Prılam sabah sadece bir de devıt3 alıyorum. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻🙏🏻