Limonlukekkkk Prilam dr yazmış doktorum kızlar ama sabah aç karnına diyor. Benim midem çok bulanıyor ama şu an🥺 aç karnına yazmış bir de tokum ama. Eczacım içebilirsin dedi aslında ama ben içinizde kullanan varsa yinede sorayım dedim
mutlufatos19 Limonlukekkkk eminmisin doktorunun sabah aç kanına yazdığını o yatmadan önce iki defa alınıyor
zeeynepp19 Limonlukekkkk ben gece yatmadan tok karnına içiyordum ertesi güne birşeyim olmuyordu şükür 4. Aya girince kendi isteğimle bıraktım bir kaç gün mide bulantısı yaşadım ama sonra geçti
Asyaaa35 Normalde gece yatmadan önce 2adet iciliyor ve gün icindede içiliyormuş sanırım ama benim doktorum geceleri içmemi söyledi zaten çok uyku yapıyor o yüzden gün icinde hep uyumak zorunda kalırsınız
HavvaGuzey Limonlukekkkk Bende yatmadan 2 tane içiyodm 4 e kadar çıkabilirsin kesmezse demişti ama 2 benim bulantımi kesmişti ayrıca gün içinde içsen se bir şey olmaz akşam içme sebebi sabaha etki etsin diiye
Ftmglpnr Limonlukekkkk benim doktorum yatmadan öncen tok karnına ikitane iç deid o şekilde kullandım ve faydasını gördüm uyku yapıyor çünlü gündüz ve aç karnına içersen sersem gibi olablirsin diye düşünüyorum ama yşne doktrunuza birdaha danışın