annelinkoo1 merhaba benim de 2li testim riskli geldi ama ben ileri bir tetkik yaptırmadım. 14. Haftamda erken detayliya girdim. Sonra da 3 kere detaylı ultrason haftasında girdim. Iyi bir perinatoloğa gitmenizi tavsiye ederim. Su an 36 haftalık olduk çok şükür ultrasonda hiçbir risk yok. 25 ekimde kismetse doğuma gireceğim. Inşallah güzel haberler veririm burdan. Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah içinizi ferah tutun Allah’ın izniyle bebeğiniz gayet sağlıklıdır merak etmeyin 🤗🤲🤲