Hamilelikten dolayı yüzü sanki denizde yanmış gibi olup daha sonra geçen var mı? Geçenlerde yüzümde egzama oluştu demiştim doktor alerjik egzama olduğunu söyledi ve krem verdi işe de yaradı kuruyup sürekli dökülmesi geçti ama yüzüm sanki denizde yanmışım gibi aşırı kıpkırmızı. Bende egzamadan değil herhalde hamilelikten diye düşündüm ama bilemiyorum yaşayan çözümü olan var mi?