citlemeyegeldik Makskala o haftalarda çoğunlukla aşada olur canım uzandığında ayaklarının altına 2 yastık koy uzan hem akışı için hemde bebeğin yukarı taşınması için bana bunu ebe söylemişti 1 2 haftaya plesantan çıkmış olur korkulacak birşry değil 😊
Gamze_nur06 Makskala hayır vermedi sadece kontrollerimi 2 haftada bir gelmemi istedi.ilişki ve çok hareket i yasakladı
Sevim1609 Makskala canım benim baştan beri tam kapatıyordu ve öyle kaldı 35. Haftamdayım stres yapma dikkat ettikçe sadece kanaman oluyo doktor kontrolünde oldukça endişelenme
Makskala Sevim1609 tam kapatsaydı daha sıkıntı olurdu dedi doktor. Size bişey demediler mi doğumun zor olur filan diye.
nslhnyldz Makskala benimde böyle iki kere kanamam oldu hastanede yattım erken doğum riskim var 33 haftayı bitirdik şükür benimkide tam kapatmamış kapatsaydı 35 de sezeryan olacaktım ama kapanmasına çok az kalmış dedi doktor.
Makskala nslhnyldz bende onu anlamadım işte çocuk büyüdükçe yukarı çıkar dedi doktor. Başka bi doktorda aşağıda inebilir dedi kafamı karıştırdı korkuttu
deletedmom2014 Benimde öyleydi istirahat ettim WC dışında hiç kalkmadım ağır bişey kaldırmadım hep yattım 20. Haftamda düzeldi
adsmom Ben de şuan aynı durumdayım 14. Haftamda öğrendim 19. Haftadayım doktorum sadece ilişkiyi yasakladı normal hayatına devam edebilirsin dedi, ben de devam ediyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım çok şükür 🙏 detaylıya iki hafta sonra gireceğim bakalım.
Sevim1609 Makskala Doğumda kanama riski var ve doktorum riskli gebelik doktoru plesanta previa konusunda uzman.Yapışıklık yok bende yapışıklık olunca 35. Haftada alıyorlar 37+5 de sezeryan ile alıcak bebişi
Elif0712 Makskala plesanta previali ucuncu dogumum olucak ilk bebegimde tam kapaliydi rahim agzi kanamali bir gebelik gecirdim dr ozeniyle 38 haftada sezeryan dogumla aldim kizimi kucagima plesanta da haliyle tikali olunca bebegi beslenmedive gelisim geriligiyle dogum yaptim İkinci kizimda rahim agzina 1 cm uzaktaydi sorunsuz gecti hamileligim yatma vs olmadi Suan ucucncu bebegim 26 haftalik yine plesanta asagida 1.3 mm uzak rahim agzina bu abartilacak bi sorun degil korkmayin iyi takip edilmezniz sorunsuz ilerlemenezi saglar bana dr umun dedigi tek sey normla hayatina devam et bu bi hastalik degil bebek hareketini takip et bu kadar ztn hamilelikte agir is yapilmiyor kendimde saglikciyim o yuzden hic dert etmedim
Ummahannur Makskala bende 15. Haftada öğrendim aşağıda olduğunu 32. Haftada yukarıya çıktı hiç belli olmuyor herkeste farklı oluyor