Xxk Çok kusuyorum prilam fayda etmiyor ne yapmam gerekiyor arkadaşlar daha aylar var nasıl geçecek mahvoldum yeme içme yok ölüyorum resmen
KadersizMelek Xxk kaç haftalıksın canım ben 29/1haftadayım valla hala devam ediyor bulantılarım sabahları çıkıyor bazen günün herhangi bir saatinde bile çıkabiliyor,Allah yardımcın olsun hala prilamı gece 2 tane alıyorum zofer de kullandım ilk zamanlar ama onu çok önermiyor doktor zorda kalırsan diyor.
Aysenurctn32 Xxk pirilamı sabah mı atıyorsunuz nasıl kullanıyorsunuz? Ben 10. Haftaya gelene kadar fayda etmiyordu en son kan kusmaya başladım hastaneye yatışım yapıldı birkaç gün serumla beslendim yemek yemeye başlayınca çıkışım yapıldı doktorum 2 ilaç verdi ben sadece prilamı kullandım gece yatmadan önce 2 tane olmak üzere. Fayda etmeye başladı. 10 gün sonra doğumum var ama hala prilamı kullanmaya devam ediyorum.
Mom62266 Xxk inanın Bunun çaresi yok ben 4 ay çektim 10 kilo verdim insanların gözlerinin içine bakardım yardım etsinler çaresi yok mu diye haplar bile fayda etmiyordu sadece sabır zaman 😔😔
deletedmom2014 Ahh ah tam 3 ay cektim prilam bile iyi gelmiyordu. Doktor başka bi ilaç verdi ama cok zorda kalırsan iç pek önermiyorum dedi bende içmedim ne cektim ne yaşadım hatırlamak istemiyorum. Leblebi , karpuz , salatalık bir nebze iyi geliyordu🙏🏻
Xxk Hepinize çok teşekkür ederim 7 haftalığım yolum çok uzun ne yapacağım hiç bilmiyorum yatalak gibi yatıyorum öyle