Aylar tup bebek icin bilmiyorum ama benim 4mm rahim ici polipim vardi. Takipli oldugum doktor alinmasi gerekiyor dedi bir dusugum vardi bebeginde ondan dustugunu soylemisti. Kendi memleketimde her zaman gittigim doktoruma gittim bende oda aldirmam gerekmedigini hamile kalamazsam alinacaginj soyledi o ay hamile kaldim kalp atisinida duydum sukur bir sikinti cikmadi ama sizinkisi biraz buyuk sanirim doktorunuz ne dedi? Ve doktorum bana kullanilan hormon ilaclarida buyuttugunu ve polipi olusturdugunu soyledi