Zub34 Progestan kullanalı yaklaşık üç hafta olucak fakat sarı ve sulu akıntım oluyor tahminimce ilaçtan diye düşünüyorum sizde öle bi durum oldumu
Ysmnbarin Zub34 kaç haftalık hamilesiniz bende 20haftalık hamileyim Progestan kullanmıyorum ama sarı sulu akıntılarım var doktora sordum hamilelik hormonlarından normaldir o akıntı dedi
Beyzan738 Zub34 zaten gebelikte akıntı oluyor gayet normal demişti hapla ilgisi yok yani bende hap olarak iciyorm öncede vardı akıntı hala var normal hormonlardan dolayı akıntı koyu renk vs olursa doktoruna sole
okuyor Zub34 doktor yan etkisi olmasın diye vajinadan demişti ama istemedim. Günde tek doz içtiğim için hap olarak gece içiyorum.
Zub34 okuyor aynen bende gece yatmadan bi tane ama normaldir diye umuyorum ya olmadı idrar tahlili vs yaptırırım
Zub34 Ysmnbarin henüz 11 haftalık ama sizin maşallah büyümüş hormonlar artık tavan yapmıstır akıntınız bence o hafta normaldir😂