merakliblog Mom04 kuzum biri nişasta demişti pudra gibi kurutuyormuş acıyı alıyormuş mısır buğday farketmiyor. Forumda biri söylemişti
270419 Mom04 kırmızı kantaron yağı sürün bide ılık suyla yıkayın birkaç saat bez takmayın hava alsın geçer
Nadide87 Yeşil tüpte olan Arko krem i dene canım, Antalya daki en iyi doktora gittim sırf pişik için ve o söylemişti; 2 tl ilk Arko krem derdime çare oldu. Kesinlikle dene 👍🏻
mutlugebeee Mom04 hangi bezi kullanıyorsunuz acaba bez mi değiştirseniz? Ya da alerjik olabilir bence bir doktora gösterin🙏🏼
Mom04 mutlugebeee prime aktif bebek kullanıyorum şuan cnm ıslak mendili değiştirdim travozol sürdüm geçti çok şükür
Duyguh Mom04 mantar olmuş olabilir canım doktora götür ablamda ilk pişik sandı doktora götürdü mantar olmuş
MelekMervertlek Mom04 bizimkisi aşırı pişmiş pişik kremi sürdük ama ağrıdan duramadı anestol krem aldık onu sürdük poposuna rahatladı uyudu
Beyzasevim Hametanın merhem ve kremini bide travazolu karıştırıp sürün bi kaç güne geçer benim kızımın da poposu fena pişik olmuştu ben böyle geçirdim canım
Mom04 Beyzasevim Hametan kullandım cnm ama travozol karıştırmayı denemedim hiç şuan geçti çok şükür ama aklımda bulunsun
ikinciyegebe25 Mom04 TROSYD çok etkili poposu yaradan mahvolan kızımın pişiğini geçiren tek krem.1 günde pişik yok oldu ve bir daha da pişik olmadı.
Anniii Mom04 Dermitit olmuş olabilir biz dermotolojiye götürmüştük karışım bir ilaç verdi birde aynisefa yağı var o çok iyi geliyor aktarlarda var
Mom04 Anniii atomik dermatit dediğin galiba evet onu da yüzünde ve boynunda oldu ayy o çok kötüydü dayanamıyordum gördükçe antibiyotik karşımı krem verdi geçti çok şükür
Defne0 Mom04 bezini ve ıslak mendilini değiştir canım poposunu normal suyla yıka ıslak mendille silme
Sakinem212 Mom04 aşırı derecede pişik de travazol sürün 2 3 kez sürmem yetiyor iyileşmeye başlayınca normal pişik kremi sürün benşm kızım 20 günlükler aşırı pişik oldu bacaklara kadar atmıştı kan akıyordu o derece neler neler sürdüm geçmiırdou travazol da çareyi buldum.