Tugba5151 18 haftalik hamileyim sehpa götürürken kısığı mi çarptım biraz ağrıdı hafif de belim ağrıdı çok tedirginim aceba birsey olmuş mudur bebeğime 😔😔
BuseArac Tugba5151 birşey olursa kanaman olur muhtemelen canım birşey olursa. Korkma çok şiddetli darbe almadıysan bebiş suyun içinde kolay kolay zarar görmez
marbling10 Tugba5151 vurduğunuz yer kasığınız mı? Merak etmeyin bir şey olmaz Allahın izniyle. Sivri bir şekilde mi vurdunuz yoksa düz mü? Sivri yer battıysa ağrı yapmış olabilir
erseerse Tugba5151 korkmayın hiç bişey olmaz. Öğretmenim okulda çarpan çarpanaydı ilk bebeğimde. 2.yide denk getirdikçe abisi bastırıp vuruyor
Tugba5151 BuseArac yok kanama olmadı sadece kısığı mi vurdum oda hafif hafif geçiyor gibi biraz bel ağrısı var sadece
merve_8584 erseerse Bnm de 3 yaşında oğlum var sürekli vuruyor çarpıyor karnıma çok korkuyorum bir şey olmaz değil mi 🥺