_sehervakti Basta oglumun adını hep poyraz die dusunuyodk hep poyraz die seslendik sevdik eşim sonradan kurandan olsn dedi kurandan arastırmaya basladık karar veremeyınce de babamın ismi olsn dedi babası cok istıyo isminin konulmasını bende hic istemıorm cunku babsının ismini hic begenmıorm guzel deıl 😔 ismi Mürşit 🤦♀️ Yanına ıstedın ismi koy ikinci cocugujuz olursa da istedını koyarsın ben karısmam dedi babasının ismini koymayı cok istıyo bende kırmak istemıorm onu istemeye istemeye 🤦♀️ Mürşit isminin yanına guzel uyabılecek bi isim önerebılırmisinşz 😔
deletedmom87894 _sehervakti brnimde kocam babasının ismini koymak istiyor allahtan kötü değiş sami😂kız murşitte sıkıntı ya koydurma yada hiç söyleme sen 2. Adını söylersin inadına
secoz _sehervakti Allahım yarabbim kaynanan bitane yapsın ona kendi ismini versin ya 9ay taşı acısını çek hiç alakasız bi adam gelsin benim adımı koyun desin 😂😂😂 eşim dese benim adımı koyalım diye yine bi ihtimal babasıdır derim ama yaşayan bi adamın ismini neden koyayım ki çocuğuma 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Sende öyle de rahmetli olsan koyardım ama sapa sağlamsın senin yanında çocuğuma nasıl sesleneyim ben de 😂 annem kardeşimin adına dedemin ismini koymuş Hüseyin maden de vefat ettiği için koymuşlar annemde istemiş, ama iki dedemin adıda Hüseyin şans gibi annem hep şey derdi kendi babamın yanında oğluma Hüseyin düye seslenemezdim utanırdım derdi 😂😂😂
mutlufatos19 _sehervakti bence ikna etmeye çalış valla benim kayınbabamda çocuğumuzun olacağını duyunca hemen benim ismimi koyacaksınız dedi ismide bayram bende dedim valla yeni isimlerden koyacağız diye ama çocuğum kız olacak şimdide kaynanam çıktı benim ismimi koyun diye adı selver yok yeni isimler koyacam dedim oda ne var benim ismimde diyo ALLAH tan eşim yanımda durdu bi tane deli selver yeter dedi ikinciye gerek yok dedi 😂😂 bence ikna etmeye çalış valla yada kaynananla felan iyi anlaşıyosan yada görümcen felan varsa iyi anlaşıyosan onlarla konuş kayınbabanla konuşsunlar
blenderimsicadi _sehervakti e bisey diycem mursit ismi illa olacaksa yanina da poyraz iste sen de poyraz istiyomussun ya zaten😉😝poyraz diye seslenirsiniz hep zaten mursiti kullanmazsiniz boylece yine senin istedigin olmus gibi olur😉😬
okuyor Nasıl bir ben sevgisi babasindaki de, oğlu babasını çok sever koymak ister anlarım da. Bir insan kendi adının konmasını neden ister. Mürşit ilk ismi olacaksa sesli harf ile başlayan bir isim koyarsaniz uyumlu olacaktır.
_sehervakti deletedmom87894 işte sıkıntı guzel isim olsa hic tereddüt etmem ama hic guzel deıl ki ismi 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
blenderimsicadi ayy en nefret ettigim sey kayinpeder kayinvalide ismi konmasi bebege🙈😝😂asla yapmam oyle bisey ben hangi ismi istiyosam bebegim icin o isim olur💪😝ayrica bebekte mursit ismi..🙈😂
blenderimsicadi _sehervakti hahahha aynen komedi ya😂poyraz mis gibi sen poyraz koy bak kimseyi tinlama💪😝
_sehervakti secoz babasının yanında ben mursit die seslenemem cocuga dedm sevemem mürşit mürşit die dedm yarın bi gun cocuga sınırlenır bise derız kendı ustüne alınırsın dedm ki olacaklar bunlar 🤦♀️🤦♀️
_sehervakti mutlufatos19 Kaynanamda dedi yarın bi gun bu cocuk buyuyecek kız arkadası olucak adını sordugunda guzel bi isim desin mürsit guzel isim deıl dedi ama esim inat etti bu sefer
secoz _sehervakti evet oluyor kendi kardeşimden biliyorum😂 annem hayatta Laf söyleyemiyordu söyleyince babaannem deme öyle rahmetli kayınpederinin ismi derdi
mutlufatos19 _sehervakti o zaman eşini ikna etmek sana kalmış ne yap et ikna et yada ikinci ismini koyun
Etraa Mürşit can olursa mürşiti pekiştirmiş olursunuz. Daha karakteristik ağır bir isim koyun ki 2. İsmiyle seslenebilesiniz. Ali,tan,can gibi isimler etkisiz kalıyo ilk ismin yanında. Ayrıca klasik ahmet hasan da koymayın ikinci ismi. Bu sefer mürşit ahmet gibi sıfat artı isim gibi oluyor. O zaman yine mürşit ismini bolbol duyarsınız. 2. İsmi farklı modern bi isimlerden seçmeniz lazım.
_sehervakti Etraa bende oyle düşünüyorm hadi guzel bi isim dusunelim 😂 havalı yanına yakısan bise olsn istıyorm ona da dedm zaten ben mürşit ismini hic kullanmam ınstada falan cocugumun fotosunu paylassam mürşit ismini yazmam dedm istedını yap ama babamın adını koyalım dedi kıramıorm o beni hic bi konu da kırmıyo bende istemeyerek kabul etmek zorunda kalıyorm