Dışkısına değilmediği sürece sorun yok.
Benim kedim var. 2 kez toksoplazma testi yaptırdım. O enfeksiyonu geçirmemişim.
Doktor kumunu maske ve eldivenle değiştir nolur nolmaz dedi. Bende öyle yapıyorum.
Benim kedim 1 yasında aşıları da tam.
Yavru kedilerde gereken aşıları veteriner söyler. Bir süre vardı beklenilen. Ama korkmayın. Kolay kolay olan bişey değil. Çiğ etede çıplak elle dokunulsa aynı virüs olabiliyormus.