bende ilk kez oldu 10 gün önce bir mercimek tanesi kadardı ağrı vs acı yoktu ama büyüme başladığında bi tedirgin oldum internete de araştırınca bartholin kisti olabileceğini anladım evde nasıl geçebileceğini araştirdim sıcak suya oturma banyoları falan yaptım ve bir kaç günde daha iyice şişti baya ağırmaya başladı doktora gitim dün bartholin kisti çıktı ve alınması gerektiğini söyledi doktor eve gelince yine sıcak suya oturdum ve ihtiyol kara merhem olan merhemden sürdüm 6 7 saate de patladı içerdi tamamen boşaldı zaten çok büyük değildi bir fasulye tanesi kadardı enfeksiyon olmasın diye iyice temizledim yine kara merhem vurdum ve bu sabah uyandımda tamamen inmiş ne şişlik ne ağrı hiç birşey yok ama yinede tedirginim kendini tekrarlar mı daha kötü olur mu napacağımı bilmiyorum aranızda bartholin kisti olan varmı