Kızlar yazamıyorum tek tek herkese post açayım tekrar yavrumu yoğun bakıma aldılar emme refleksi yoktu ve kusuyordu diye bir kaç gün gözetim altında tutulacakmış😢 ben bu akşam taburcu olucam şuan yan tarafımdaki beşikte eşyası var kendisi yok canım çok yanıyor nolursunuz hamile duası kabul olur kızımın adı berra dua edin kızıma bian önce iyileşsin evine dönsün diye allah rızası için 😭🤲🏻🤲🏻 Sizlerin duasına muhtacım 😭😭