Busenurk benim doğumdan bir gün önce gittiğimde 2cm acikligim vardı ama sancım düzensizdi ister eve gönderelim ister yatisini yapalım burda bekle dediler eve geldim sıcak suyun altında squat yaptım karnıma belime masaj yaptım ertesi gün nişanım geldi gittik tekrar hastaneye acilmam 4cm olmuştu yatisim yapıldı hemen