Kızlar iki gündür hiç iyi değilim 29+0 oldum adetim göre 30.hafta..Kabiz olmusum tuvalete girdim klozete öne doğru hafif eğildim ve birden ince bir sızı halinde karnima sanci girip çıktı..2 defa aralıkla tekrarladı simdi yatağa uzandim var gibi yok gibi..Acaba neyden olabilir ki?Gerçekten çok kötüyüm bu aralar..İştah da yok sabah kustum ..Yalancı sanci denilen şey bu mu?Bilgm yok yardımcı olur musunuz?