1,5 ay sonra allahın ıznıyle sezeryan doğumum olucak kendı doktorum egepol dıyor fakat cok fazla kalabalık geliyor bana diğer hastaneler de egepol kadar gelişmiş değil doğum konusunda yapmış olan annişler ya da yakınları yapıpta memnun kalanlar öneride bulunabılır mı 🙏🏻🥺👶🏻