Merveee34 Aminee32 damarlarımda direnç vardı kan gitmiyordu bebeğe .hemen doğuma aldılar 1980 doğdu 1700 kgye kadar düştü .17 gün sonunda 2 kg ile cıktık .Simdi 2 yaşında :)
Aminee32 Merveee34 ya maşallah bana umut oldunuz benimde bebeğim çok aşağıda erken doğum riskim var çok az ayaga kalkmıyorum genelde yatmıyorum bakalim ne zaman gelcek hanimefedni inşallah 36 lari görürüm zamanda hiç geçmiyor sanki
Sultansolak Korkma canım benimde 32 haftamda erken doğım denildi bebeğim doğum kanalına yerleşmişti. Önlem amaçlı ciğer geliştirici iğne vuruldum. Nidicard diye doğum durdurucu hap alıyorum 6 saatte bir. Ve şuan 36+4 haftalığm.
Aminee32 Sultansolak ben hiçbir şey kullanmıyorum acaba sıkıntı mi doktor ilaç filan demedi salon günü gidip soracağım sen sürekli yattin mi
Sultansolak Aminee32 vallaha benim doktorum bebek anne karnında ne kadar çok durursa o kadae iyi ne kadar geç doğarsa biizm için iyi dedi ve doğru olanıda o o yüzden böyle bi tedavi başladı çok şükür işe yaradı dediğim gibi haftaya gidicem çatıma bakılcak ona göre doğuma karar vercez.