seraperbek47 Gebeliğim de 3ayima yeni girdim ama sümüksü bir kanama geldi peceteye böyle bir durum yaşayan varmı
mercimek_findik seraperbek47 ben de 19+4 te yaşadım doktor progrstan fitil verdi şimdilik sıkıntı yok. Rabbim kucağımızi boş bırakmasın