Malesef o lanet seyden bendede var😔 10 cm buyuklugunde 5 gun hayatimda yasamadigim agri ve kanamayla hastane kapilarinda yiprandim resmen. Cok sukur bebek buyudukce oda beslenemedigi icin rahatliyormussun ama 10cm miyom kaybolucagini hic sanmiyorum. Rahim duvari disinda oldugu icin normal dogum istedigimi soyledim doktorum o gunler gelsin bakalim dedi, yinede aklimin kenarinda sezeryan olasiligini bulundurmak zorundayim bu lanetten dolayi. Umarim cok rahatsizlik cekmezsiniz dusmanima bile dilemem bu agrilari🙏🏼