Merhaba kızlar bugün 14+2 10 gün önce muayene oldum ikili tarama test yaptırtım ense kalınlığı ve test sorunsuz çıktı bugün kontrol amaçlı gittim dokturum yoktu başka bi doktora göründüm beneğin ensesinde bi şişlik var dedi ve açıklama yapmadı kendi dokturuna görün dedi pazartesi tekrar gideceğim ama canım çok sıkkın bunu yaşayan var mı neden olabilir ?