seherbilgin Guatr hastalığımı hamile olduğumu öğrendikten sonra öğrendim. Doktor ilaç yazdı. Bebeğime bir şey olur mu diye çok korkuyorum. Bebeğim sağlıklı gelişir mi? Benimle aynı durumda olan var mı?