merhaba arkadaşlar 6. haftamdayım aşırı migde bulantım var ne evi temizleyesim nede mutfaga girip bişi yapasım gelmiyor cok kötü herşeyden tiksindim birde korona oldum tat alamıyorum iştahım tamamen kapandı hiçbişi yiyemiyorum sabah kahvaltı bile etmeyip sadece elma yedim bu bebege zarar verir mi?