Asilamamin 14.gunu betam 372 cikti, asiri heyecanliyim ne yapmaliyim
Mormenekse34 dikkat etmelisin kendine 2 gün sonra tekrar kan vermeyi unutma ☺️💜
Mormenekse34 Hayırlı olsun canım 2 gün sonra tekrarla testi 🌸🌸
Mormenekse34 hayırlı olsun canım 🥰 merk ettm ne zamandr deniyrdun ve sorun varmydı
Cananyildiz tskler🍀 belli bir sorunumuz yoktu bu ikinci asilamam 3 yildir ugrasiyoruz