Idrarada protein kaçağı ve tansiyon yüksekliğiyle acile yattım tansiyonum düştü 13 12 falan ama ben normalde düşük tansiyonlu biriyim 9 8 falan cikiyodu 36+1 haftalik hamileyim bu durumu yaşayanlar bilgi verebilirmi çok korkuyorum hastanedeyim 3 gündür takip etcem diyorlar bi bilgi vermiyorlar riskli diyorlar sadce