Cnm bende 30. Haftadayım ama hazırladım hastane çantalarımızı ne olur ne olmaz diye. Ben şu şekilde yaptım.
Bebek için;
2 adet 10lu hastane çıkışı ( battaniyeleri var )
2 adet 5li hastane çıkışı
4 adet ağız mendili
2 adet çorap
2 adet kilotlu çorap ( giydirirlermi bilmiyorum ama koydum yinede )
1 adet ince yelek
Alt açma örtüsü
Kalın battaniye
Emzik
Biberon
Islak mendil
Temizleme pamuğu
Bez
( Ayrıyeten 4 adet zıbın yedek koydum ne olur ne olmaz diye )
( Süt sağma makinası gerekli olursa alacağım onu almadım daha)
Anne için;
3 adet pijama takımı ( biri sabahlıklı )
İç çamaşırı ( 4 kilot, 3 atlet, 2 toparlayıcı sütyen )
Tülbent
Çorap
Patik
Kışlık hırka
Depend
Göğüs pedi
Terlik
Vücut, baş havlusu ve el havlusu
Diş fırçası ve macunu
Islak mendil
Kağıt havlu
Hastaneden çıkarken giyilecek kıyafet
Ben bu şekilde yaptım eğer fotoğraf çekimi falan yapacaksanız onun için de ayrı malzemeler alabilirsiniz 🌸🥰🤗